تفاوت خشکشویی با آبشویی


فرآیند شستشوی لباس بدون استفاده از آب را خشکشویی می‌گویند. در خشکشویی به جای بهره‌مندی از آب از مایعی به نام پرکلرواتیلن (PCE) استفاده می‌شود که در واقع بوی خشکشویی از همین مایع غلیظ است.

خشکشویی در لباسشویی‌های معمولی صورت نمی‌گیرد و در طی این مراحل آب هیچ دخالتی در انجام کار ندارد و باید از خشکشویی‌های بزرگ صنعتی استفاده کنیم، چرا که در خشکشویی نیاز به یک فضای بزرگ برای شستشو نیاز است. در این فرآیند با استفاده از مایع پرکلرواتیلن لباس در ماشین خشکشویی در گردش ملایم تمیز می‌شود وپس از آن دستگاه در دمای بسیار بالا مواد پرکلر را ازالبسه خارج میکند.
لباس‌هایی همچون کت، پالتو، حریر، تور، ساتن، بافت و لباس پشمی را هیچ‌گاه نباید با آب و مواد شوینده شسته شود زیرا با شستشو با آب ممکن است بافت پارچه آسیب دیده و طول عمر البسه شما کاسته شود و همیشه باید چنین البسه را به یک خشکشویی قابل اعتماد بسپارید تا کاملا تمیز شوند و ظاهر خود را حفظ کنند.

مایع پرکلرواتیلن چرک، تعریق و بوی تعفن لباس را در خود حل می‌کند و از این طریق لباس تمیز می‌گردد.
از مزایای خشکشویی می‌توان به افزایش طول عمر لباس اشاره کرد. خشکشویی بافت لباس را از بین نمی‌برد و از این رو ظاهر لباس حفظ می‌گردد. علاوه بر این، یکی از بهترین روش‌های از بین بردن لکه‌ها، به‌خصوص لکه های چربی و روغن،را میتوان با استفاده از خشکشویی کردن لکه هارا از بین برد.

در این راستا خشکشویی امیران پلاس با داشتن دستگاه آلات صنعتی و دستگاه خشکشویی و نیروهای مجرب میتواند چنین البسه خاص شمارا قبول و آن هارا خشکشویی کند و البسه شمارابه بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن تحویل بدهد.

مراقب البسه خاص خود باشید که خشکشویی شوند!

 

*شما با تحویل دادن البسه خود برای خشکشویی کردن،میتوانید پس از گذشت حداکثر۴۸ساعت اقدام به تحویل البسه خود کنید ویا میتوانید با سفارش در سایت و تایید گزینه(دریافت سفارش کمتر از۲۴ساعت) اقدام به تحویل البسه خود کنید*

 

اخبار

PCEالبسهبافتپالتوپرکلرواتیلنتورخشکشوییخشکشویی امیران پلاسخشکشویی های بزرگ صنعتیساتنشستشویکتلباسلباس پشمیلباسشوییلکه هامواد شوینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هنوز محصولی اضافه نشده است